0
cikk
 

Szolgaltatasok

Meghosszabbított BaSys garancia
A BaSys Magyarországi Kft a Pioneer házi elektronikai, autó-hifi és DJ termékeire hosszabbított garanciát nyújt.
A Pioneer házi elektronikai és autó-hifi termékek esetében + 2 év garanciát biztosítunk, így a teljes garancia idő 36 hónap
A Pioneer Dj termékekre +1 év garanciát biztosítunk, így a teljes garancia 24 hónap.
Ezek a feltételek csak bontatlan új termékekre vonatkoznak, kiállított,valamint outlet termékekre nem.

A meghosszíbbított BaSys garancia a partnereinknél megvásárolt és eredeti BaSys garanciajeggyel ellátott Pioneer termékekre is érvényes.

Szerviz információk:
A szervizünk hétköznap 08:30 és 16:30 óra között áll rendelkezésre. Amennyiben kérdésed van, kérünk küldd E-mailben: szerviz@basys.hu

Márkaszerviz:
BaSys Magyarországi kft
2045 Törökbálint Tópark utca 9
West Gate Businness Park

tel.: 0623 887 920
e-mail: szerviz@basys.hu

Garanciális Szolgáltatások Feltételei
A garancia a vásárlástól számított 12 hónapra szól.

A BaSys Magyarországi kft ezen felül az általa forgalomba hozott Pioneer termékekre meghosszíbbított garanciát nyújt (lásd feljebb).

A garancia alatt kiderült hibák kijavítása a berendezés szervizben való átvételétől számított 15 munkanapon belül megkezdődik.
Amennyiben a szükséges alkatrészt külföldről kell behozni, a javítási idő az alkatrész behozatalára szükséges idővel meghosszabbodik.
A garanciális javítás elvégzése az alábbi dokumentumok bemutatása után lehetséges:
- helyesen és olvashatóan kitöltött, BaSys Kft által kiadott garancialevél.
- a reklamált készülék érvényes vásárlási bizonylata eladási dátummal (számla vagy bizonylat másolat).
A készülékkel kapcsolatos reklamációt a vásárlás helyén is be lehet bejelenteni.

A készüléket eredeti csomagolásban kell javításra küldeni. Amennyiben nincs meg a gyári csomagolás, a szállítás során bekövetkező esetleges sérülési kockázat a Ügyfelet terheli.Az ügyfélnek joga van az árút újra cseréltetnie, amennyiben:
- a garanciális időn belül a szerviz ugyanazt a hibát 5 alkalommal javítja, a készülék pedig továbbra is olyan hibával rendelkezik, amely lehetetlenné teszi a készülék rendeltetésszerű használatát.

A javítás tényét és dátumát a szerviz a garancia jegyen igazolja
Amennyiben a készüléket nem lehet újra cserélni, az ügyfélnek joga van visszakövetelnie a befizetett összeget.

A garancia nem terjed ki olyan külső okokból bekövetkezett sérülésekre, mint: mechanikus sérülések, szennyeződés, elázás, villámcsapás, elektromos túlfeszültség, nem megfelelő telepítés (különösen vonatkozik ez az autóhifi/autós multimédia készülékekre), rendeltetésnek nem megfelelő használat, jel túlterhelés okozta hangszóró károsodás, erősítő vagy jelforrás oszcilláció, egyenfeszültség megjelenése az erősítő kimenetén.

A garancia nem vonatkozik továbbá a használati útmutatóban felsorolt, valamint a normál üzemelés körébe tartozó műveletekre, pl. készülék telepítése, programozás, karbantartás, frissítése.
A garancia nem vonatkozik a berendezés kivétele, behelyezése és áthelyezése okozta sérülésekre.

A garancia nem vonatkozik tovább a berendezés nem a rendeltetésnek megfelelő használata okozta sérülésekre. Ez vonatkozik a „home” berendezés professzionális célokra való felhasználására is. Az ilyen típusú hibák javítása az ügyfél költségére lehetséges.

A garancia nem terjed ki a termék műszaki paramétereire vonatkozó követelésekre, ha azok megegyeznek a gyártó által megadott paramétereknek.

Megalapozatlan garanciális javítás megrendelése esetén a készülék szervizbe és szervizből való szállítási költségei az Ügyfelet terhelik.

Autó-hifi termékek esetében a garancia csak hivatalos beszerelő műhelyben történő beszerelés esetén érvényes, ellenkező esetben a garancia érvényét veszti. A hivatalos beszerelő műhelyek listája itt található.