0
cikk
 

GYIK. - Gyakran Ismételt Kérdések

1. Szolgáltatások

- Személyes adataim módosítása

-Webáruházunkba bejelentkezve az alábbiak szerint tudja módosítani az adatait:

-Fiókom menüpontban.

- Hol található a bemutató terem?

- 2045 Törökbálint Tópark u. 9. West Gate Business Park
- 9027 Győr, Budai út 2

-Hol tekinthetem meg a korábbi rendeléseimet?

- Webáruházunkba bejelentkezve az alábbiak szerint tudja megtekinteni korábbi rendeléseit:
Fiókom menüpontban majd azon belül a Rendeléseim fülnél.

- Hol található a szerviz?

- 2045 Törökbálint Tópark u. 9. West Gate Business Park

-Kell -e fizetnem házhozszállítási díjat a megrendelt termékekért?

- Magyarországon belül a szállítás ingyenes.

- Küldemény átvétellel kapcsolatos fontos tudnivaló!

-A 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet 22. §, (5) pontja módosítása alapján 2014.04.09-dik napjától kezdődően alapvetően megváltoznak a csomagkiadás szabályai. Az átvevőnek a csomag átvételét bizonyító aláírás előtt be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági igazolványát (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél) valamint ha a csomagot nem a címzett veszi, át közölni kell az átvétel jogcímét is. Abban az esetben, ha a címzett helyett meghatalmazott veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazást is szükséges kérnünk az átvételi pontjainkon. A személyazonosságát igazoló hatósági igazolvány elnevezését, betűjelét és a számát, valamint ha a csomagot a címzett veszi át a „Címzett” megjelölést, ha a csomagot nem a címzett veszi át, akkor az átvétel jogcímeként a „Helyettes átvevő „megnevezést kizárólag az átadónál maradó példányra kell feljegyezni. Az átadási bizonylat tárolása, valamint a meghatalmazás őrzése a vonatkozó szabályoknak megfelelően történik meg. A meghatalmazást az átadási bizonylattal együtt átadó megőrizni köteles.

-Meghibásodott a készülékem, mi a teendő?

- A vásárlás helyszínére kell elvinni a készüléket ÉRVÉNYES GARANCIA JEGGYEL.
Ha a termék már nem garanciális, akkor a hivatalos szervizünkbe kell behozni a készüléket.

2045 Törökbálint Tópark u. 9. West Gate Business Park

- Mikor lesz kész a szervizelésre leadott termékem?

- A leadási naptól számított 15 munkanapon belül a szerviz megkezdi az adott készülék javítását. Azon túl eseti illetve készülék függő az elkészülés ideje.

-Milyen fizetési módokkal tudok vásárolni üzleteikben?

- Jelenleg előre utalás és utánvét áll rendelkezésre. A kártyás fizetés előkészítés alatt van, de egyelőre nem elérhető.

-Üzleti célból szeretné velünk felvenni a kapcsolatot?

- ertekesites@basys.hu

-Vállalati ajánlatot szeretnék kérni!

- ertekesites@basys.hu

2. Termékekkel kapcsolatos kérdések

- Hol tudom kipróbálni a készüléket?

- 2045 Törökbálint Tópark u.9 West Gate Business Park
- 9027 Győr, Budai út 2

- Sérült, hiányos a kézbesített termék, vagy csomagolás. Mi a teendőm?

- A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre. Kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizd!

3. Megrendelésekkel kapcsolatos kérdések

-Hogyan tudom kifizetni a rendelésemet?

- Kártya, átutalás, helyszínen átvételkor (fizető eszközök felsorolása kártya)

-Hol tudom megtekinteni a hivatalos szervizeink listáját?

-- 2045 Törökbálint Tópark u.9 West Gate Business Park

-Honnan tudhatom meg, hol tart a megrendelésem?

- Rendelési száma ismeretében a futárszolgálat oldalán egyedi azonosító kód segítségével.

- Nem tudom három napon belül átvenni a megérkezett rendelésemet. Mi a teendő?

- egyeztetni kell a futárszolgálattal (DPD)

4. Ügyfélszolgálattal kapcsolatos kérdések

- Hogyan tudom nyomon követni a csomagomat?

- http://www.dpd.com/hu (csomagkereső)

- Van-e lehetőségem elállni a vásárlástól?

- A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésének napjától számított 14 naptári napon belül élhetünk elállási jogunkkal. Az általános szabályok szerint a 14 napos határidőbe a termék átvételének, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötés napja nem számít bele.

Lássunk egy példát: Ha a terméket a futárcég egy csütörtöki napon szállítja ki részünkre, a 14 naptári napos elállási határidő a pénteki napon kezdődik. A szombat és vasárnap is naptári nap, ezért az elállási határidőbe ezeket a napokat is bele kell számolnunk. Mindezek alapján a 14 napos a határidő csak kiszállítást következő hét után következő hét csütörtökjén, 24 órakor jár le.

Természetesen a 14 napos határidő alatt bármikor elállhatunk a szerződéstől, de a jóhiszeműség és a tisztesség általános követelménye szerint a termék átvételét követően, annak felpróbálása, kipróbálása, megvizsgálása és a rendeltetésszerű használatra való alkalmasságáról történő megbizonyosodás után haladéktalanul döntsünk a termék megtartásáról vagy esetleges visszaküldéséről. Ha nem így járunk el, meg kell fizetnünk az okozott értékcsökkenést.

5. Ügyfélszolgálattal kapcsolatos kérdések

- Hol tudok számlapótlási igényt bejelenteni és milyen átfutási idővel teljesül a pótlás?
- info@basys.hu

- Küldtem levelet az ügyfélszolgálatnak, mikorra várható a válasz?

- Kollégáink folyamatosan dolgoznak a levelek megválaszolásán, melyek beérkezési sorrendben kerülnek feldolgozásra. Néhány napon belül minden levelet megválaszolunk, türelmed kérjük!

- Milyen módon tudok kapcsolatba lépni az Ügyfélszolgálattal?
- info@basys.hu

Ügyfélszolgálati iroda helye: 2045 Törökbálint, Tópark u.9 BaSys Magyarországi Kft

Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: 08:00 - 17:00

info@basys.hu

- Panasszal vagy észrevétellel hova fordulhatok?
info@basys.hu

Ügyfélszolgálati iroda helye: 2045 Törökbálint, Tópark u.9 BaSys Magyarországi Kft

Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: 08:00 - 17:00

info@basys.hu